Hankookdan devam edebilirsiniz ben falkenciydim en son babama aldık maalesef balans tutmamaya başladı hankooka geçtim continental da olur arabanın en önemli şeyi tekerleği bişey olmaz diyip önemsemiyoruz ama bir kere lazım olacak bişey