KeremKutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam internete baktimda sadece 120 gün kullanilabilir diyor biz nasil 16 ay kullanabiliriz acaba
4 ay fiziki sim, 4 ay e-sim ve sonra da yeni yıla girmiş olacaz tekrar 4-4 kullanılabilecek