Evet, doğru tespit. Özellikle ben geliştirme ekibi üyesiyim ve bize kullanmadığımız hizmetleriyle alakalı sürekli anket gelmeye başladı.
İşin garibi kendileride kullanıp kullanılmadığını bilmiyor. Bu bard yatırımı falan Google'ın bütçesini sarsmış gibi, Hintli ceo ile çok devam edemezler.
ChatGPT ve spam sitelerle başı belada şuan ve Bard'a bel bağlamış gibi gözüküyorlar. Piyasa çok acımasızdır kendilerine çeki düzen vermezlerse kimse göz yaşlarına bakmaz. Yahoo gibi battı balık yan giderler. Servisleri de kurtaramaz onları...