Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam benimde kedim 2 gün önce 4. Kattan düşmüş sabah gördük. benimkinin ismi de Duman ve malesef sol ön bacağını kırdı ameliyata girdi dün sağlıklı bir şekilde çıktı yalniz xx.xxx lik bir bedel ödedim piyasa berbat.. veteriner ücretleri çok fazla. aman sahip çıkın kedilerinize özellikle apartmanda yaşıyorsanız