bence bi sorun yok panel kalitesi farkındandır. son 1 yıldır falan yabancı reddit forumlarında sık sık MSI artık çok dandik muhabbeti dönüyordu. cidden kalitesiz bir ekran paneli kullanmış olabilirler.