Hocam aynı şekilde dün gece de benim kedim düştü 4. kattan, ben uyuyordum evdekiler söyledi öyle kalkıp veterinere götürdüm, veteriner çok şanslı dedi neredeyse hiç bir şeyi yok sapa sağlam.
Çok geçmiş olsun.
Sağolun hocam. Maalesef Duman'ınım sizinki kadar şanslı olamadı