Geçmiş olsun. Güzelce müdahaleler yapılıp bir şeyi kalmaz inşallah. Çok aşırı yüksek sayılmaz. Bundan sonra lütfen sineklikler vs olsun muhakkak. Terasa tel veya halat örgü çektirebilirsiniz.