seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5. Katta oturuyorum. Üst komşumun kedisi düşmüştü geçen sene şuan hâlâ haylazlık peşinde. Allah'ın izniyle bir şey olmaz
İnşallah hocam