Bugün kedim 4. Katta bulunan terasımızdan aşağı düşmüş. Ben işteyken yaşanmış olay, mahalledeki çocukların bağrışları ile evdekiler durumu uyanmış aşağıya indiklerinde Duman'da bağırıyormuş. Annemi görünce susmuş babamda veterinere götürmüş.
Yoğun bakıma almışlar şuanda küvezde serum ve oksijen açıcı veriliyor. İç kanaması olabilir ve şoka girdiği için röntgen çekilemiyor yarın beklenecek. Aramızda veteriner bir arkadaş varsa eğer bu tip vakalarda kurtulma oranı yüksek midir? Özellikle iç kanama çok büyük sıkıntı yaratır mı?

Çocukların söylediklerine göre dört ayak üstüne düşmüş. Veteriner, ayaklarda değilde kalçada kırık olabilir dedi.

5 yıldır yavruluk döneminden beri benimle. Kardeşim gibi oldu artık. Ölmesine dayanamam Allah şifa versin inşallah

Güncelleme : Veterinerden haber geldi şoktan çıkmış kendine gelmiş. Birazdan röntgen çekilip kırıklarına bakılacak.





Bu film sonuçlarını attılar. Ciddi kırıklar var dediler. Cerrahlardan fiyat teklifi bekliyorlarmış