Selamlar, m1 air var. Magic mouse 2 var. Normalde sağ klik de sol klik gibi çalışıyor. Bunu hangi ayarla düzenleyebilirim ?
Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?