İngiltere'de şirket kuran arkadaşlara sormak isterim, ne avantajı var Türkiye'ye göre? Açması kolay anladığım kadarıyla, kapatması da kolay mı? Vergi avantajı fazla mı? Orada şirket kurup Türkiye'den kazanmak sıkıntı yaratır herhalde, maksadınız orada ya da Türkiye dışındaki yerlerden gelir elde etmek mi? Ankara Anlaşması hükümlerinden mi faydalanılıyor şirket kurularak? Bu anlaşmayı da okumadım ama ne gibi avantajları var, bilen var mı?