1 yıldır kullanmakta olduğum kurumsal mailime bilgisayar ile google - gmail üzerinden giriş yapıp kullanabiliyorum fakat, android telefonumda giriş yapmaya çalışırken, hata veriyor ve it yöneticisinizden yardım alın diyor daha sonrasında bildirim geliyor ve işlem yapılması gerekiyor diye uyarı veriyor. bu sorunu nasıl çözebilirim acaba?