Hocam çöp denilmesinin sebebi, sizin de belirttiğiniz gibi, ChatGPT'den alıp direk siteye konmasından dolayı. Yoksa manuel olarak yazdırıp, üzerinde değişiklik yaparsanız; bırakın sitede onay almayı, tez yazıp doktora bile tamamlarsınız.
Direk alıp kullanmak ile, ChatGPT'yi araç olarak kullanıp, kendin üzerine bir şeyler katmayı ayrı değerlendirmek lazım.
Direk kopyala yapıştırda, maalesef, hala çöp.