Hesap TR sanırım, Kimliğinizin ön yüzünü direk resmini çekip yükleme yapmayın , dikdörtgen içerisine alıp kırparak göndermelisiniz. arka yüzü şu an için sadece Yabancı hesaplarda gönderiliyor..