Rüya tabiri diye bir şey yoktur. Hiç bir anlamı yoktur. Tamamen bilinç altının hayal ürünüdür. Böyle şeylere inanmayınız. Ya da inanın siz bilirsiniz.
Rüyaların bir anlamı olduğuna inanıyorum ama tabirler konusunda aynı düşünmüyorum. Bu yüzden açtım zaten konuyu bir beklentim yok
Ya yanlış anlamayın sizle alakası yok ama rüya tabirlerinin %100 sallama olduğunu düşünüyorum.
Yanlış anlaşılacak bir şey yok bende tabirlerin doğruluğuna inanmıyorum zaten.
Ayrıldığınız kız freni patlamış kamyon misali size geri dönecektir.
Yeni bir tabir daha
Her şeyin hayırlısını Allahtan beklerim. Uzun süredir rüya gördüğümü hatırlamıyorum bu olayların üstüne olunca öylesine bir baktım sadece. Teşekkürler yorumlarınız için.