Az önce aklıma geldi tabire bakayım dedim "Rüyada arabayı durdurmaya çalışmak" diye aradım.
Sonuçlar şu şekilde;
ayrı düşmüş kişilerin buluşacağına, sevilen kişilerden alınacak güzel haberler ile çok mutlu olunacağına, başarıların devamlı olacağına, büyük başarılara imza atacağına, hasta ise iyileşeceğine, uzun uğraşlar sonucu kurulan işte çok iyi hamleler yapılması sayesinde yüklü miktarda kazanç elde edileceğine rivayet etmektedir.- kurulu bir düzene sahip olacağına tabir edilir.
- uzun zamandan beri hiç olmadığı kadar mutlu olacağına delalet eder.
- büyük bir ferahlık ve mutluluk yaşayacağı bir döneme gireceğine yorulur.
Normalde çok fazla rüya gören biri değilim en azından hatırlamıyorum. Sizler rüyalar hakkında daha doğrusu internetteki bu tabirler hakkında neler düşünüyorsunuz?