Ama ödemeden önce -900 yazmıyordu 100 tl ödemiştim 900 daha ödedim -900 yazdı
Hocam sıkıntı olmayacaktır eğer ekstreniz kesildikten sonra ödeme yaptıysanız. çok içiniz rahatlatmak istiyorsanız bankanın müşterini hizmetlerini arayın yardımcı olacaktır