çift sim kartlı telefonda çok uzun zamandır, whatsapp ve whatsapp bussiness kullanıyorum, ikisi de ayrı ayrı noları kayıtlı, zaten bu normal, bazıları whatsapp ve whatsapp bussiness ı da klonlayıp 4 e çıkartıyorlar sanırım, onları bilmiyorum.