AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkez bankası faizleri yükseltirse, bankalar kredi vermeyi zorlaştırırsa bir miktar düşüş görülür.
Bayi fiyatından daha yükseğe satan galericilere ve buna sebep olan bayilerin önüne geçilirse daha çok düşüş olur.

Piyasayı denetlemeleri lazım artık herkes kafasına göre fiyat yazıyor.
bankaların kredi vermesini zorlaştıran şey düşük faiz. bankalar yüksek kredi vermek istemiyor ne ticari ne bireysel. ticari işletme için be ipotek versekde suan alamıyoruz . faiz artsa kredi işleri kolaylaşabilit.