tarımda üretim artar, liyakat olur, gri listeden çıkarsak, göçmenlerden kurtulursak araç fiyatları artmaz ülkenin refahı yükselir. Bugün ülkemizdeki göçmen olarak çalışanlar paralarını döviz olarak ülkelerine göndermekte. Milyonlarca göçmen işçiyi düşünürseniz milyar dolar yapar zaten. Tarımda dış alım biter, üretim fazlası ürün çıkarırsan tarımdan gelir elde edilir. Hayvancılık canlanır insanlar ucuz maliyetle üretim yaparsa ihracat dahi yapılır. İnsanlara yabancı buğdayları dayattılar, üretici teşvikler için aldı. Sonuç ülke ekonomisi nasıl bitirilir adlı çalışma. Tütün ve şeker pancarı olayına girmiyorum.
Olay şu üretim olmadığı sürece refah beklemeyelim.