OzgurMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam teşekkür ederim. Bilişim sistemleri lisans ve yüksek lisans mezunuyum.
Gelme ihtimali olabilir. Hakkınızda hayırlısı hocam.