Hacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedek Subaylık TSK'nın ihtiyacına göre oluyor hocam. Hiç olmadık zamanda çıkabilir subaylık. Kesin olarak çıkamayız diyemeyiz. Er ihtimali genel olarak daha yüksek oluyor. Hangi bölüm mezunusunuz ?
Anladım hocam teşekkür ederim. Bilişim sistemleri lisans ve yüksek lisans mezunuyum.