Hocam Türkiyede biraz zor fiyatların düşmesi. Sadece kişi başı gelire oranla araç fiyatları çok daha yavaş artar o kadar. O da merkez bankası faizleri artırılarak, bayilerin bir şekilde "stok yok" sorununu çözerek(online satış, ceza yaptırımları gibi), borsa, emtia gibi yatırımlarla devlet eli ile halkı araçlara alternatif enflasyon karşısında daha korunaklı yollara sevk edilerek sağlanabilir. Muhtemelen 2024 te daha durgun bir araç piyasası görürüz. Çünkü bu online satış mekanizması ve MB faiz artışları ile bir miktar ulaşılabilir hale gelebilir. Fakat bu arada devletin fırsatçı bayi ve galerilere ciddi yaptırımlar yapması lazım ellerinde cidden çok stok tutuyorlar. Üreticilerin açıkladığı satış rakamı ile araç sahibi sayısının artışı çok ters orantılı şuan.