Başvuru ile beraber ödemenizi yapmış olacaksınız, yapılan ödemenin iadesi yapılamaz, yedek subay olarak gideceksen bekle hocam yedek subay olarak başvurunu yaparsın ,
Kısaca ben bedelliden vazgeçtim yedek subay olacağım gibi bir seçeneğiniz olamaz ,
Teşekkürler hocam peki bedelli mutlaka çıkıyor mu diğer tercihlerin önemi var mıdır?