Ben de dün tesadüfen bir videoya denk geldim YouTube'da, alta linkini atarım. Gidenlerin yarısı memnun, yarısı değil. Vatandaşlık olayı yalan diyorlar. Bir tanesini çok mantıklı buldum, adam gelin bi 8-10 gün kalın burada, kendiniz araştırın diyor. Şirket kurma noktasında da birisi sanırım oradaki bir muhasebeci ile yapmış, şirket aracılıklarına göre daha uyguna geldi dedi.


Karadağ’a Türk akını: Neden gidip dönüyorlar; Danışmanlık şirketleri, Avrupa hayali mi satıyor