Toplu bir şekilde sarı siteye her gördüğümüz arabanın fotoğrafını çekip piyasa altından satışa koyacağız birisi arayınca ise satıldı diyeceğiz böyle yapa yapa bir süre sonra birisi arabasını satmak istediğinde piyasaya bakacak ve piyasa normalden daha aşağıda olduğu için o fiyattan satacak