Türkiye'de hükümetin bunu düşürmek istemediği gerçeğini bir kenara koyarsak serbest piyasa kanunlarını değiştirmeden pekte mümkün değil.. İki yolu olabilir birinci ve en kesin yol ikinci el araba ithalatının önünü açmak yani insanların yurt dışından araba getirmesine izin vermek ki Türkiye'de olmaz.. İkinci ve imkansız yol insanlar ferdi davranmaktan vazgeçip benim param var alırım demeyi bırakır ve herkes birden alımı durdurursa piyasa si si düşer.. Yani en kaba tabirle alan dangalak olduğu sürece satan çakal eksik olmaz..