Merkez bankası faizleri yükseltirse, bankalar kredi vermeyi zorlaştırırsa bir miktar düşüş görülür.
Bayi fiyatından daha yükseğe satan galericilere ve buna sebep olan bayilerin önüne geçilirse daha çok düşüş olur.
Piyasayı denetlemeleri lazım artık herkes kafasına göre fiyat yazıyor.