5-6 yıl araba için çalışsan da araba fiyatları yine artacak o süreçte.Bu ülkede yatırım yapmadan araba almak imkansız.Ya da kredi kullanacaksın.İthal arabayı serbest bıraksalar fiyatlar düşer ama bırakmıyorlar. Son olarak online satış sistemi gelmeli.0 araçlarda bayilerin sitesinden 0 araç alınabilmeli.Bayiler araç yok bahanesiyle stok yapıp satış yapmıyorlar.Online satış sistemine geçilirse bayiler bu üçkağıdı yapamazlar.