konuyu takip edenler bilmeyenler için yazıyorum.
Yurtdışından araba nasıl getirebilirsin. Resmi / Gayri resmi
yasadışı getiriyim olayı yok baştan söyleyeyim. kesinlikle getiremezseniz.
Resmi yolu : 185 gün yurtdışında bulunman lazım . gümrük kontrolde geri dönük 1 yıl içerisinde 185 gün yurtdışında kalan kişi oturum iznine bakılmaksızın araç getirip kullanabilir bu sınır 2 senedir. 2 sene sonra araçla beraber çıkman gerekir.
Şirket üzerinden araç getirmek ; yurtdışı şirketin var ise 185 gün aranmaksızın 90 gün araç TR 'de kalabilir sonra çıkması gerekir daha çok detayı var ama ana hatları bu.
Yasaklı araçları sokabilirmiyiz diyelim 185 gün durduk