konuyu takip edenler bilmeyenler için yazıyorum.
Yurtdışından araba nasıl getirebilirsin. Resmi / Gayri resmi
yasadışı getiriyim olayı yok baştan söyleyeyim. kesinlikle getiremezseniz.
Resmi yolu : 185 gün yurtdışında bulunman lazım . gümrük kontrolde geri dönük 1 yıl içerisinde 185 gün yurtdışında kalan kişi oturum iznine bakılmaksızın araç getirip kullanabilir bu sınır 2 senedir. 2 sene sonra araçla beraber çıkman gerekir.
Şirket üzerinden araç getirmek ; yurtdışı şirketin var ise 185 gün aranmaksızın 90 gün araç TR 'de kalabilir sonra çıkması gerekir daha çok detayı var ama ana hatları bu.