2 tane kamera lazım.
1) tarlayı görecek.
2) yolu görecek yüksek çözünürlüklü olacak gizli olacak.
Tarladan bir şey çalan elde taşıyamaz araçla gelmesi lazım.
Aracın plakasına ulaşırsanız adama ulaşırsınız.
Yoksa tarladaki kameradan hırısızı kaydetseniz bile kimliğine ulaşamazsınız.