dediginiz sistemde odemeyi önden degil sonradan alıyorsunuz. o da mantikli olmaz sizin acinizdan.
perfect panel sistemi en mantiklisi sadece fiyatlari tl piyasasina uygun hale getirmeniz lazim. sikayet kalmaz o zaman.
globale acilacaksaniz farkli marka ile dolar piyasasina gore yine acilirsiniz.
perfect paneldeki sikayet aylik odeme almasi degil pahali olmasi
Bilgilendirme için teşekkür ederim. Fiyatları TL piyasasına göre düzenleyeceğim aslında. Bu yola çıkmamın ana sebeplerinden biri de buydu.
Alışılan sistemden devam edebilirim ben de öyleyse 🙂