SaaS SMM Panel geliştirmekteyim. Detaylar bu konuda mevcut.
Öncelik olarak R10 kullanıcılarına sunmayı planladığım bu sistem için nasıl bir ödeme yöntemi kullanmalıyım ?

Rakip olduğum PerfectPanel sipariş miktarına göre aylık ödeme alıyor. Bu yöntemden şikayetçi olan arkadaşlar vardı bunun için sizlerden fikir almak istedim.
Aylık olarak 100.000 sipariş hacmi olan ile 1.000 sipariş hacmi olan kullanıcıların aynı fiyatı ödememesi gerektiği kanaatindeyim aksi takdirde sistem yükü/gideri açısından adil olmayacaktır.

Bunu göz önünde bulundurarak önerilerinizi beklemekteyim.

Ek olarak; kullanıcıların bakiye yükleyip başarılı sipariş başına cüzi bir miktar bakiyeden düşme işlemi yapsam diye düşündüm fakat ne kadar kullanışlı olacağı konusunda kararsızım.