Sabah 9 Akşam 2- Forum içi konulara göz atıyorum.r10 sekme hep açık

Beni kapsayan bir şık yok engin hocam.

Deli l*n bu anket şıkkını eklemenizi rica ediyorum.Benim gibileri yansıtır