11-12 bandında olacağını düşünüyorum yapılan söylemlere bakarsak fakat yeterli mi yetmez. En düşük memur maaşının 21 bin lira olduğu bir yer de bu rakamlar Gerçek Emekçiler için haksızlık olacak. O makas aralığının çok fazla olmaması gerekiyor bence. Umarım bu sefer bizi yanıltırlar.