cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be o kadar sürüyor mu hocam çok ağır çalışıyorlarmış
Sürüyor malesef. Gelen mailde çok yoğun olduklarını o yüzden geç cevap verdiklerini söylüyorlar