ben de olmadım. ama kardeşim 3 doz oldu dinletemedim. Kendi ailem bile doktordan iyi mi biliyorsunuz dediler. Sonuç kardeşimde akciğerde pıhtı oluştu. Gitmediği doktor kalmadı. sonuç doktor aşıdan dedi.
o kadar insanalrı uyardık az akıllı düşünün dedik. Hiç olmasa bile hamileleri örnek alın dedik. Bir hamile bile doktor yan etkisi belli olan ağrı kesiciyi bile veremiyor bebeğe zararlı olabilir diye. ama yan etkisi belli olmayan iğneyi hamilelere vurdular.
ben şuan ki aşıların hiç birine güvenmiyorum. Çocuklarımda bile aşı yok. Hepside çok şükür iyiler. Sıfır aşıları var. Bebeklik aşıları dahi yok.
Ülkemizde sağlık ilerlese de bizim doktorların akıları batının ilminden ileri gidemiyor malesef.