Merhaba, AdMob hesabı oluşturalı 3 hafta kadar oldu ve bugün reklam kısıtlaması aldım, bu durumu nasıl düzeltirim ? App mağazada görüntüleniyor zaten içeride doğru düzgün kullanıcı da yok max 10 kişi. Gelen mailde ise ;
Hesabınızda reklam geliri elde etmek için geçersiz trafik kullanılıyor olabileceği tespit edildi. Reklam sunma sınırı, yayıncıları genellikle 30 günden daha kısa süreyle etkilese de bazı durumlarda bu süre daha uzun olabilir.
Reklam kimliklerini kaldırsam düzelir mi ? nasıl bir yol izlemeliyim.