Hocam aynı problem bendede var 3 kere şanzıman indi çözüm olmadı en mantıklısı ya şansımanı indirtip sağlam bir şanzımancıya bırakıcaksınız ya da yeni şanzıman 2 senedir o şekilde geziyorum eskiden çok kaçırırdı hemen bitirirdi 3-4 ayda yağı cızırdama yapardı bir usta buldum kalın şanzıman yağı koydu ve 8-9 aydır sorunsuz kullanıyorum eskiden damlatma yapıyordu o yağı koyduktan 2 ay sonra kesti damlatmayıda henüz daha kaldırtıp bakmadım ama gözle görülür bir kaçak kalmadı tavsiyem baştan bir kalın yağ koydur bazen yağ kaçak yerde donup tıkama yapabiliyor sanırım