Merhabalar, 50 bin km'de Golf aracım var, 7 ileri DSG şanzımanlı. Mekatronik kısmında yağ sızdırma/kaçak problemi var. Daha önce aynı sorunla karşılaşan ve çözüm bulan birisi var mı? Serviste bu konuda önceden işlem yapıldı, ancak aynı sorun tekrar ortaya çıktı.

Sosyal medyada "Formen Motors" adında bir yer duydum, onlar bu tür işlemleri yapıyormuş. Bu konuda bilgisi olan veya bu yere başvuran birisi var mı? İstanbul'da işinde iyi olan ve önerebileceğiniz bir yer var mı?

Teşekkürler.