Merhaba 6 yıldır atanmayı bekliyorum ve 6 yıldır engelli sağlıkçı alımı pek yapılmıyor.Arkadaşlar arasında tbmm ye sunmak için dilekçe verdik sizden ricam kendiniz ve çevreniz için imzalayabilir misiniz?

3.E devlette TC ve şifre girişi yapın
4. Açıldıktan sonra kimlik dogrulama onayla kısmına basın
5. Sağ üst köşeye tıklayın
6. Katılıma açılan dilekçeler kısmına basın
7. Search yani arama yerine Vedat erden yazınca dilekçe çıkıyor
8. Sağa kaydırıp imzala kısmına basin ve imzalamış oluyorsunuz

https://edilekce.tbmm.gov.tr/Ebasvuru/YeniDilekce