Anladım hocam teşekkür ederim. Ürünleri Almanya'ya sipariş verince bir sorun çıkar mı acaba? Orada gümrük kontrolünde.
Sipariş ile gelecekse tabi ki çıkar. Arkadaşınız arabasına koyup gelecek diye söyledim bu dediklerimi.
Eğer sipariş ile gelecekse , faturaya göre vergisi falan çıkar gümrükte onları ödemeden geçemezsiniz.