Merhabalar, Türkiye'ye 100 tane kılıf getirecektim fakat gümrük müşaviri bulamadım. Arkadaşım Almanyada yaşıyor oraya yollayacağım o Türkiye'ye gelirken yanında getirecek. Almanya kısmında sizce bir sorun çıkar mı? Bilgisi olan var mı?