Merhaba, Football Manager oynayan arkadaşlara bir sorum var: çevrimiçi oyun oynuyoruz arkadaşlarla sunucu üzerinden. Bir arkadaş hep şampiyon oluyor, hileden şüpheleniyorum. Bu oyunda hile var mı?