Hocam benim bankan bana +20 bin her daim nakit avans veriyor sıfır faiz , kullanıyorum bazan mesela öde şu zaman vs falan da demiyor , 5 ay sonra ödediğim oldu ,20 senedir aynı banka kullandığım için mi bilmiyorum hiç sormadım , ne kadar çekeceksiniz ufak miktarlar da çok faiz uygulanmıyor diye biliyorum ,
Umarım tez zaman da rahatlarsın 🙏