emirakbdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu bunu bırakta 4 ay önce aldığım siparişi teslim et hocam. ne geri dönüş yapıyorsunuz ne işlem.
Siz sipariş verirken biz 2 kez üst üste sallanıyorduk hocam dünyadan haberiniz yok sanırım onu bunu bırak gibi bir üslupla nasıl yazıyorsunuz buraya bir sorununuz varsa telefon numarası herkese açık arar cevap alırsınız.