Vücudumuzda sivilce çıksa aşıdan oldu diyeceğiz. Yetersiz protein ve vitamin tüketiminden dolayı halsiz ve bitkin olabilirsiniz. Ben 2 tur aşı oldum bugüne kadar bir etkisini görmedim. Bence bu konuda biraz psikolojik olarak etkilenmişiz toplum olarak. Pandeminin bitmesinin büyük sebebi biontech, bu konuda haksızlık yapıyorsunuz. Yüz binlerce insan vefat etti.