güncelleme falan da yok artık google musluğun ağzını iyi kapattı sıktı bundan sonra kolay kolay hesap üretilmez anca el ile üretirsin yeni methodlar bulmak gerekli
reis valla anlamadım normalde hiç askı almam ama bu gün 10 hesaptan 3ü askı insanı tedirgin ediyor valla