Çook eski olmayan zamanların birinde blogger kullanmıştım ve domain bağladım . Sonrasında sadece 4-5 yazı ile adsense onayı aldığımı hatırlıyorum . Şuan hala içinde 15 TL duruyor

. Bence sorun sitenin hitap ettiği alanda . Birçok site teknoloji benzeri haber sitelerine sahip ve ne bulurlarsa kopya demeden ekliyorlar . SEO ayarları sadece metadan ibaret değil bence . Hitap edilen kesime istenilenin vermeside SEO'dur . Şuan yeni bir tema yaptım dolar kendini uçurmadan bir domain alırsam yine deneyeceğim farklı bir adsense hesabı olarak . Bakalım ne olacak durum . Kısaca herkes blogspot kullanıyor diğerlerinden farkınızın olması lazım.